.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرفتن عکس از آناتومی بدن عروس و داماد، توسط عکاسان خانم!

بهانه این زنان عکاس برای رعایت نکردن پوشش مناسب در مقابل مردان، کار کردن در شرایط راحت تر است و به گفته آنها حجاب دست و پای آنها را در مواقع حساس عکاسی و فیلمبرداری می بندد!

به گزارش جهان، این روزها برخی از عکاسی ها که اغلب آنها بدون مجوز فعالیت می کنند، برای تصویر برداری از مراسم عروسی و بیشتر در آتلیه ها از عکاسان زن بی حجاب استفاده می نمايند.

بهانه این زنان عکاس برای رعایت نکردن پوشش مناسب در مقابل مردان، کار کردن در شرایط راحت تر است و به گفته آنها حجاب دست و پای آنها را در مواقع حساس عکاسی و فیلمبرداری می بندد!

اقدام دیگر این عکاسی های «زیرزمینی»، قرار دادن خانمی به عنوان مدل برای گرفتن ژست است تا عروس و داماد با دیدن آن بتوانند ژست های بهتری داشته باشند. این افراد نیز که با کمترین پوشش در آتلیه ها ظاهر می شوند مبالغ گزافی را از عکاسی ها دریافت می کنند تا بتوانند جدید ترین ژست های اروپایی و آمریکایی را در اختیار عروس و دامادها قرار دهند.

با پرس و جوی نیز مشخص شد که علاوه بر این اقدامات که از سوی برخی عکاسان که گاه نام (فوق حرفه ایی) را به دوش می کشند سر مي زند، هنگامي كه عروس و دامادها زمان عروسی خود را با وقت این عکاسان هماهنگ می کنند، آنها قبل از مراسم عروسی باید آناتومی بدن عروس و داماد را ببینند تا عکس های دقیق تر و به روز تری به آنها تحویل دهند. به همین منظور نیز گاه عروس و داماد مجبور می شوند قبل از عروسی در حالت های نیمه عریان، مدل عکاس های «فوق حرفه ای» شوند. نکته لازم به ذکر اینکه فایل تمامی این عکسهای عریان و دور از عرف باید در سیستم های «امن» عکاسان قرار داشته باشد و تنها عکسهای چاپ شده در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.

این در حالیست که در کشور ما اتحادیه و قوانین خاصی بر فعالیت های عکاسی و فیلمبرداری حاکم است و این مساله به دلیل آنکه با خصوصی ترین عکس های افراد در ارتباط است از حساسیت های ویژه ای نیز برخوردار مي باشد. اما برخی از زوج های جوان فریب آگهی ها و وعده های رنگین این عکاسان را خورده و مبالغ بسیار گزافی را برای گرفتن عکس در این آتلیه ها می پردازند اما زمانی که با برخی از فعالیت های این عکاسان مخالفت می کنند و به برخی از کاراهای آنها که خارج از عرف هستند، تن در نمی دهند، تازه متوجه فعالیت غیر قانونی آنها می شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.